Recenze (59)
Růst černého psa (2008)
Tři hvězdičky za zpracování příběhu po stránce vizuální a hudební. Ovšem stačilo mi jedno shlédnutí a víckrát nemusím - na mě totiž až moc velká depka.
Jo Jo mezi hvězdami (2003)
Možno vidět zde: http://www.youtube.com/watch?v=irm6E_UbaZA
Chirurgové (2005) (seriál)
Mám ráda jen první a tak trochu i tu druhou sérii (přišlo mi to docela vtipné). V těch dalších se ztrácím.
Další rok (2010)
Nenápadný film, který Vás zaujme především svou přirozenou stránkou. Na nic se tu nehraje a proto mi byl film asi tak blízký.
Glee (2009) (seriál)
Ty dvě hvězdičky za Sue - vždycky mě dostanou její frky.
Flight of the Conchords (2007) (seriál)
Poněkud nenápadný seriál, který překvapí a dobře pobaví. První série neměla chybu. Dobré postavy, výborné dialogy + vtipné písně. Druhá série už poněkud slabší.
Příšerky z podkroví (2009)
Je mi jasné, že nepotěším fanklub filmu, ale tohle opravdu ne. Chtěla jsem si oddechnout u pohodového a nenáročného filmu, ale to se o filmu Příšerky v podkroví, říci nedá. Ohrané téma, nezajímavé dialogy, hlavní hrdinové nevýrazní, místy mi to přišlo jako by se snažili smotat několik filmů dohromady. Vůbec to nebylo svižné a vtipné. 82 minut naprosté ztráty času.
Ženy v pokušení (2010)
Asi jsem od filmu očekávala mnohem více, vzhledem k ohlasům, které jej doprovázely. Oceňuji herecké výkony i plynulost vyprávění filmu, absence trapných a toporných situací.
Morganovi (2009)
Další absolutně zbytečný film, jehož sledováním přijdete o 99 minut svého času.
Náměstí Spasitele (2006)
Dobrý film v tom smyslu, že celý příběh působí zcela přirozeně a vy tak máte pocit, že se to může skutečně stát anebo spíše, že se to děje. Skutečně jako sonda do života některých (skutečně asi jenom některých) z nás. Postupně zde bylo na můj vkus až moc pohrom, až moc toho negativního, ale život si zkrátka nevybírá, jak se říká. Co mě poněkud zarazilo, byl ten konec. Sice se v obsahu píše, že se nastoluje otázka " Kdo je vinen?", ale nějak mi to tam nesedí.