Recenze (975)
Greyhound (2020)
Na "televizní film" velice našlápnuté. Příznivci "ponorkových" a vůbec válečných filmů zklamaní nebudou. A podezřelá stopáž by klidně mohla být o 10minut natáhnutá, nicméně vše podstatné se do filmu dostalo a nedělají se tam zbytečné půlhodinové caviky před tím, než začne to podstatné.
To se vysvětlí, soudruzi! - Ostře sledované UFO (2024) (epizoda)
Tak tohle je fakt super divnost
Mr. & Mrs. Smith - Rozchod (2024) (epizoda)
Ačkoli většina diváků během předchozích dílů nedostala co čekala. Tady jim to tvůrci vynahradili. Otazkou je, kolik diváků došlo až tady :)
Temný případ - Kdo chce kam (2014) (epizoda)
Tady nemám co dodat, jedna z nejlepších epizod v historii seriálové tvorby
Stvořitel (2023)
Nevím úplně co s tím filmem mají někteří za problém, já dost mix AI, BladeRunnera, Já Robot s inspirací Vetřelců a Avatara.. Celé to velmi slušně odsýpalo. Tenhle typ "Cameronovské" sci-fi akce mi prostě sedí. Jasně patetický závěr by mohl být malinko vymakanější - a méně patetický, ale jinak ok :) 70%. PS: famózní vizuál a mix zvuku.
Mr. & Mrs. Smith - První rande (2024) (epizoda)
Tady hrozně moc záleží na tom, kdo od toho co očekává. Pokud se těšíte na 50minut nabušených akcí, kde ženská s chlapem a kulometem u pasu kosí zástupy "NPCcéček", tak si pusťte film z roku 2005. Tomuhle ten pomalý, místy až rozpačitý úvod vyloženě seděl. Taky proto, ať se to má těch osm dílů kam rozjíždět.
1923 (2022) (seriál)
Taylor Sheridan je bezesporu naprosto geniální vypravěč a scénárista. To už je nyní jasné. Každopádně 1883 je podle 1923 "fucking sugar movie".. Nebylo to špatné, ale 1923 ten první prequel totálně válcuje. Rozdělení celého příběhu na tři samostatné související linky funguje jako dobře namazané soukolí. Nedokážu se zorientovat, jestli byla nej ta až "sadistická" Indiánská linka o vzestupu rodu Rainwaterů, totálně démonický Timothy Dalton (on ještě žije?) a nebo Africká pouť přes půl planety na Severozápad USA... 1923 je Strhující možná až tak, jako samotný "Yellowstone".. Díky za to PS: A celé tohle megadobrodružství začalo, když jsem k nějaké volovině koupené v CZC dostal kupón do "SkyShowtime" a ten jen tak z nudy aktivoval abych se kouknul co že tam mají. No a po jedné epizodě Xeny narazil na ------ Yellowstone.
Vládcové nebes - Část první (2024) (epizoda)
Dostal jsem přesně to, co jsem chtěl. Je tam pocit reálna, je tam cítit, že kdokoli může v okamžiku “skončit”.. Tři dávám jen proto, ať je to kam zvedat, 70%
1923 - Válka začíná (2023) (epizoda)
Hůstý.. Vím že ten krátký komentář moc intelektu nepobral, ale tak to teď prostě cítím :)
1883 (2021) (seriál)
Vedle Yellowstone citelně slabší, ale pořád na velmi vysoké úrovni. Zajímavá je celá linka s přistěhovalci (co tam proboha hledali?)... Nicméně střed je velmi utahaný, takový ospalý, ne úplně atraktivní. Začátek famózní (Billy Bob) a konec kulervoucí. Ale deset dílů mi stačilo, to jsem u Yellowstone necítil.