Recenze (975)
Wonka (2023)
Wonka prostě není moje cílovka, ale je to zatraceně dobrý film. A tohle poznám i když to není moje cílovka :) Viděno v kině a věděno na co do kina jdu - to je občas velmi důležité..
Akta X - Led (1993) (epizoda)
The Thing na 45minut
Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti (2016)
Až na tu zběsilou koncovku na kolotočích malé Burtonovské překvapení, není to sice moje cílovka, ale o to víc to zaujalo.
Shang-Chi a legenda o deseti prstenech (2021)
Jako jo, dalo se na to (díky rozumné stopáži) dodívat, je to něco - alespoň něco nového, neokoukaného. Kungfu Márvelovka, kterou jakoby ji natočil samotný Jackie Chan je svěží, jiná alespoň kulisama. Ale furt je to prostě jen Márvelovka. Dobrák, záporák, epické fajty, nějaké ty nadpřirozené udělátka. Marvel je prostě studio “jednoho filmu”, jen se mění herci kulisy, čas, místo. Ale je to jako se dívat na čtyřicátou epizodu Colomba. Do kina na ten samý film potřicáté prostě nechcete a v návštěvnostech se to už projevuje. Brzy cokoli, co bude komix, většina obejde obloukem
Pět nocí u Freddyho (2023)
S jistou dávkou sebezapření se na to dalo dokoukat. (Sociální kontakt s dětmi je nutný :) Ale film je tak moc plochý, jako jeho herní předloha. Když chcete udělat seriál podle Last of Us, tak se máte čeho chytit. Ale dělat filmy podle (původně) flashových her? Ano chápu, cílová skupina to docela ocenila a to je důvod proč vlastně filmy vznikají, aby zaujaly nějakou cílovku a pak vydělaly. Ale tohle bylo enormně mdlé. Opravdu.
The Covenant (2023)
Takové malinko televizní "Zachraňte tlumočníka Ahmeda".. Na rozdíl od Vojína Ryana z roku 1998 to bylo méně funkční v přestřelkách. Talibánci padali v detailních záběrech jak hrušky a naši představitelé byly kulkama obsypáni jen všude kolem. Ale to je takový ten Spielberg vs Ritchie. Toho "válečného" realismu se prostě nedostávalo, ale jinak vše ostatní na jedna.
Nikdo tě nezachrání (2023)
Proboha od tohodle opravdu ruce pryč!! Dost možná nejhorší film jsem v roce 23 viděl. Asi to nejlepší najdete v traileru. Ufouni se odkryjí snaf po 15minutách a poté už je to jen horší a horší a na konce člověk už jen kroutí hlavou. Mimochodem ve filmu do 3/4 stopáže zazní jedna krátká věta.. Jinak nic nemluví se tam. Herečka se nemusí učit text, přiloženo máte za 30sekund.
Yellowstone (2018) (seriál)
Yellowstone je pro mě jako zjevení, dostal jsem se k němu díky zkušebnímu týdnu na Sky a příjemné, místy až mrazivé překvapení. Perfektně napsané postavy i scénář obecně, Kostěj tady hraje asi největšího drsoně ve své kariéře. S takovým člověk bych reálu nechtěl nic mít, stejně tak jako s jeho excentrickou seriálovou dcerou :)
The Walking Dead: Daryl Dixon (2023) (seriál)
Na rozdíl od Dead City má tohle hlavu patu a je to docela originální..
The Walking Dead: Dead City (2023) (seriál)
Nelíbilo, nevím jak to popsat, ale prostě ubyla partička a změnily se kulisy a to bylo vše. Ti dva v hlavní roli, jeden druhého by už někdo měl definitivně zabít :) Je jedno kdo koho.