Oblíbené seriály (10)
Bludné kruhy (2020)
Most (2011)
1. série - 95%. Skvostně natočená kriminálka. Jistě se v ní najde řada nedostatků a chyb, o těch snad ale později. V tuto chvíli mi nezbývá než se vrhnout na 2. sérii, vrátit se zpět k mostu přes Öresund a čekat, co mrazivého pro našince autoři tohoto seriálu připravili...
Papírový dům (Netflix verze) (2017)
Knick: Doktoři bez hranic (2014)
Temný případ (2014)
"Seversky stylizovaná" detektivka zasazená do Lousiany. Než se odhodlám napsat po delší době nějaký kratší komentář, budu se muset probrat z posledního dílu.