Recenze (179)
Vendeta (2011)
Ze začátku mě to zvlášť nebralo,ale postupně nabírá film otáčky.Ke konci je to opravdu napínavé a díky tomu dávám za tři.
Otec rodiny (2000)
Přeslazená romantická rodiná komedie.Bohužel né zrovna můj ideální šálek kávy.Příběh není zas tak špatný,ale ten konec hrůza!Nebyt Nicolase Cagea,tak snad ani nedokoukám.Hodnocení:slabší tři
Švindlíři (2003)
Parádní příběh s parádním koncem,ale to nejlepší na celém filmu je Nicolas Cage!
Ozbrojení a nebezpeční (2009)
No žádná sláva.Průměrný film s až moc průhledným scénářem a hrozně stupidním koncem.
Muž z oceli (2013)
Až na pár detailů,které kazí celkové hodnocení,to nebyl zas tak špatný film.Vizuálně moc pěkně udělané,jen mi chybělo více akce.Skoro celý film je o jeho dětství a když přijdou na scénu záporáci,tak po 20 minutách je po všem.Snad se dočkáme lepšího pokračování,protože tohle dílo moje velké očekávání neuspokojilo!
Pan Rosnička (2005)
Vynikající humor,parádní Nicolas Cage a ke konci trošku drama.Mě se tenhle film líbil a určitě doporučuju.Jinak velbloudí noha mě dostala do kolen :D
Protiúder (2002)
Opravdu nenáročná oddychovka u které člověk nemusí přemýšlet.Zajímavá zápletka,které ke konci pěkně vyvrcholí a Arnold vše zvládnul:)
Já, padouch 2 (2013)
No žádná sláva,ale na nedělní nudu ideální film..
M is for Malice (2013)
Nějak jsem nepochopil děj,ale i tak to bylo velmi depresivní a i za tak krátkou dobu mi běhal mráz po zádech :)
M is for Metamorphose (2013)
No tak tohle bylo hodně moc brutální.Autor by měl zřejmě natočit nějaký horor :)