Poslední recenze (35)
Jasně a stručně (2019) (pořad)
Jsem unešen. Po večerní páteční chvilce strávené u TV Barrandov jsem zjistil, že bych mohl dělat moderátora z fleku taky.
Kabinet kuriozit Guillerma Del Tora - Mimo (2022) (epizoda)
To bylo něco tak strašnýho, nudnýho a zároveň mentálně narušeného, že něco takle hloupého jsem dlouho neviděl. Více toho není snad ani potřeba dodávat. Po tomto dílu už snad nechci vidět ani další.
Vyšehrad: Fylm (2022)
I když ukázky mě moc nepřesvědčili, stejně jsem se šel na film podívat. A udělal jsem dobře. Konečně zase nějaká pořádná nalejvárna. Fet, chlast, těžký děvy a do toho rodina a fotbal. Já jako nefotbalista, jsem ocenil názorné ukázky, jak přesně funguje manipulace s zápasy a sázky. Mafie trochu předváděla to, co ty dva borci z Život není krásný ale až tak bizarní to zase nebylo. Příběh o velkejch prachach, krachach, sexu i šťastnejch konců. Jediný co mi tam trošku chybělo, bylo více okamžiků, kde by jsem se chtěl jako vážně zasmát ale příběh mě chytil. Určitě stojí za návštěvu pro každýho, komu sprostej jazyk a bujarej život není cizí.