Poslední recenze (64)
Twilight sága: Rozbřesk - 1. část (2011)
WTF!?
Bílé jako sůl (2011)
Již dlouho sem neviděla takto zbytečný film. Příběh nudný a chvílemi docela absurdní, herecké výkony špatné, dialogy bez emocí atd.
Rango (2011)
Průměrný příběh, vtipy klasické animákovské, skvělá hudba a zpracování opravdu vynikající - vážně jsem věřila, že ten muž je herec. :-)