Poslední recenze (31)
Pořád jsem to já (2014)
Úžasný výkon JM. Téma velmi vkusně a citlivě zpracované.
Kill Bill 2 (2004)
V podstatě úplně jinak pojatý, než první film, ale stejně famózní!!!
Kill Bill (2003)
Jeden z nejlepších filmů, které byly natočeny!