Oblíbené filmy (10)
Život Briana (1979)
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Pro mě nejlepší díl trilogie. Edit.: Resp. nejlepší dílo z Jacksonovi Tolkienovský hexalogie...
Mazaný Filip (2003)
Hodný, zlý a ošklivý (1966)
Vrchní, prchni! (1980)
Big Lebowski (1998)
Ne, neni to filmařsky dokonalý, ale.....až budu velký, chci být tenhle dude...
Lotrando a Zubejda (1996)
Mazací hlava (1977)
Tenhle film má něco do sebe. Vlastně má do sebe sakra hodně. Zbožňuju ho, dalo by se říct...Ale neřekne se, napíše se. Ať už tim chtěl Lynch říct cokoliv (spíš bych to viděl na experimentální filmařinu), tak se mu povedlo natočit jeden z nejdivnějších a nejindustriálněúchylnětajmenějších filmů všech dob...a takový rozhodně můžu po koňskejch dávkách...