Recenze (7)
Skleněný (2019)
Po dlhom zvážení dávam za 4. Mám rád filmy M. Night Shyamalana a každý jeho film je niečim výnimočný. Nečakal som takýto záver a určite prekvapil aj keď nie ako tomu bolo u jeho iných filmov, ale aj tak je to viac než len dobré. Som rád že tento film vôbec natočil a stále je pre mňa top režisér a verím že ešte do budúcna prekvapí...
Cesta bez návratu (2017)
Dopozeral som to len kvôli Arnoldovi, je to strašná nuda, až mi je ľúto že takéto filmy točí, to že chcel ukázať že vie aj hrať tak to áno ale mal si na to vybrať iný film, s aspoň trochu lepším scenárom, tri hviezdy dávam skôr zlútosťi, film nedosahuje ani priemer. Bože prosím vráť nám Arnolda!!!
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Určite to nieje dokonalý film ale takéto peklo som fakt nečakal, klobúk dolu pán Miller
Lucy (2014)
Tento film sa tvári strašne vážne a popritom je to riadna hovadina! Asi 10 min. z filmu je v pohode a zbytok nestojí za nič. Chvíľami mi to prišlo až extrémne prehnané a miestami dokonca nechcene vtipné. Luc Besson musel brať dosť kruté drogy keď k tomu písal scenár :)
Machete zabíjí (2013)
Prvý film bol super, no toto je neuveriteľná kravina, dvakrát opakovaný vtip už nie je vtipný! Dve hviezdy sú za herecké obsadenie...
V/H/S (2012)
Niečo tak strašné som dlho nevidel...absolútna sračka!!!
Neporazitelný: Vykoupení (2010)
béčko ako hrom!