Recenze (102)
Padesát odstínů šedi (2015)
Jedna hvezda jen proto, ze uz jsem videl i vetsi blbosti. Jinak uz bylo napsano asi vsechno...S BDSM to nema spolecneho vubec nic, postavy vubec neuvazujou a soundtrack je primo priserny.
Krok za krokem (1991) (seriál)
Kdyby si odpustili ty otravne moralni pouceni na konci kazdeho dilu a kdyby neodesel KOUDAK tak je to za 5...
Ztracená archa (2015) (seriál)
Uvidime co se z toho vyklube...kazdopadne se to nerozjizdi uplne spatne...
Poslední chlap na Zemi (2015) (seriál)
Tak pokud to bude takhle pokracovat, tak budu spokojeny :D kazdopadne nepocitam s tim, ze by se tenhle serial dostal pres vic jak jednu sezonu, na to je az moc ujety :D Jak ja toho Todda nenavidim!!! Za to film je takovy spravny skodoliby skret :D
SpongeBob v kalhotách (1999) (seriál)
tak tenhle serial je tak ujety, ze mi trvalo hodne dlouho to "pochopit", ale od te doby se uz jen smeju a smeju jaka je to ujetost :D
Hunger Games: Síla vzdoru 1. část (2014)
Tak tohle se fakt nepovedlo... Jediné plus tohohle filmu byla Natalie Dormer... A to je dost málo... A hlavní hrdinka je už tak otravná, že jsem doufal v to že jí někdo opravdu sejme... Měli zůstat jen u prvního dílu
Kingsman: Tajná služba (2014)
Kick-ass na steroidech, naprostá bomba a nutnost pro milovníky ohňostrojů... ještě jedna návštěva kina jistá. EDIT: napodruhe jeste vetsi jizda :)
Scrubs: Doktůrci (2001) (seriál)
Jeden z tech serialu, na ktere muzu koukat furt dokola a proste me to bavi furt...s jedinou drobnou vyjimkou a to, ze posledni serie se nestala a neexistuje. Totalni srdcovka
Star Wars: Epizoda VI - Návrat Jediů (1983)
Kdyby tam nebyli ti zatraceni Ewokove...
Mezi námi děvčaty (2003)
Blbina z dob, kdy Lindsay byla totalni zrzava sexbomba...a soundtrack byl taky hodne povedeny