Oblíbené seriály (10)
Bratrstvo neohrožených (2001)
Moje srdeční zaležitost. Četl jsem i knihu, která je ještě o píť lepší.Jinak 99%
Dr. House (2004)
Miluji sarkastického Gregory House a jeho skvělý vtip a způsob jeho řešení hádanek. Jeden ze seriálů, který se mi navždy vryje do srdce. Po 8.řade končí můj život s Dr.House. :) Díky Hughu.
Poslední království (2015)
Teorie velkého třesku (2007)
Nejskvělejší komediální seriál dnešní doby. Snad jen konkuruje seriál Jak sem poznal vaši matku.
Hvězdná brána: Hluboký vesmír (2009)
Vynikající seriál tak trochu jině Stargate. Bohužel další řady se nedočkáme.
Hvězdná brána (1997)
Klasika všech klasik. natočeno po filmovém Stargate a určitě slušně kvalitní Sci Fi.
Lajna (2017)
All or Nothing: Manchester City (2018)
https://www.youtube.com/watch?v=SjrshZfRdUg Trailer. Zatim spokojenost. :) e01 ***** e02 ***** e03 ***** e04 ***** e05 ***** e06 ***** e07 ***** e08 *****
Okresní přebor (2010)
Kdo nehraje okres, nepochopí. Já ano :-D