Poslední recenze (42)
Crash Road (2007)
Opravdu těžce nemusím Agátu. Nevím co mě přimělo se na tenhle film podívat (asi název, mám rád road movie), ale musím nezaujatě říct, že se mi líbil. Byl naivní, byl emo, některé části mi přisly jak kdyby si celý štáb dal jointa, ale pro mě ve výsledku příjemný a oddechový a Agáta mi v něm (světe div se) nevadila. A teď mě klidně označte za filmového barbara.
Spalovač mrtvol (1968)
Tak to jsem nepochopil... Pana Hrušínského si velice vážím, ale po shlédnutí tohohle filmu jsem si řekl jen "Pane bože to byla ale sračka". 96 minut příběhu o ničem. Vážně vám přijde reálné, že by se takhle debilním způsobem nechal někdo oběsit??? (na provaz šlo dosáhnout ze země, nebyl důvod lézt na stoličku a navíc měla obě ruce volné. Pochybuju, že by se nebránila) Podobně jako u Přeletu nad kukaččím hnízdem nechápu, z čeho že jsou tu lidi tak nadšený
Tucker: Člověk a jeho sen (1988)
Tenhle vůz jsem poprvé viděl nedávno v Mafii2 pod falešným názvem Walker a přemýšlel, co to může být. Až po tomhle filmu to vím. Krásný (i když asi trochu nadsazený) film, který přesně ukazuje, jaká svinstva se na tomhle světě dnes a denně dějí