Recenze (230)
Fallout - Začátek (2024) (epizoda)
Cim dal tim lepsi, za mne druha serie urcite v poradku...
Premiantka (2024)
Pusobi to hrozne televizne. Zaver take zklamani. 3/5 za Jennu:).
Zabiják (2023)
Na Netflix dobrý, na Finchera ne... ;)
Nejdrsnější věznice světa - Česká republika: Pervitinové vězení (2023) (epizoda)
Čekal jsem víc, moc to o životě tam reálně asi neřekne...
Nic ve zlým (2023)
Ani ten minutovej full frontal Jennifer tuhle blbost nezachrání... :-)
Vyproštění 2 (2023)
Já jsem to samou nudou "na Spáčilku" nedokoukal a asi na tom nehodlám nic měnit. Logicky teda 60 %. :)
Rachel Stoneová: Sázka na Srdce (2023)
Druha pulka o dost slabsi (az do urciteho bodu ten film hezky slapal), ale jinak velmi solidni akcnak od Netflixu. Hvezdicka navic za Gal Gadot:).
Ostrov (2023)
Za mě super Jana Plodková, bál jsem, aby to nebylo mimo, ale jako letní oddychovka za mě ok.
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Ford zase jede bomby, ale uz to nestaci na vic jak 3/5. Ta jeho neter velmi nesympaticka, hlavni zaporak naopak parada. Celkove prumer. Videno v kine...
About Fate (2022)
Začátek teda slabší, ale Emma v romantický komedii prostě nezklame... :-)