Poslední recenze (103)
Láska přes zeď (2024)
Romantický film bez LGBTQIA++++++++++. To snad ani není možné. Příjemná romanťárna. Po logické strance to moc nedává smysl, ale celkově je to takové příjemné a přirozené, že si to ty 4* zaslouží.
Lupin (2021) (seriál)
Hlavně ať nedělají 4 sérii a nechají Lupána už být. Zbytečné natahování seriálu neprospívá. První dvě série byly celkem koukatelný a bylo to fajn, ale třetí už je spíše k smíchu. Všichni jsou najivní a idioti, nikdy si nic neověří a vždy naletí a to stačí, když si dvou metrový negr s jasnými rysy v tváři na sebe hodí paruku, přestože ho zná celá Francie. Toto je spíš už k smíchu.
Margaux (2022)
Dick to vůbec nedávalo ani smysl. Začátek fajn, ale tragikomedie.