Poslední recenze (50)
Invalida (2023)
Bylo by to na čtyři hvězdy, ale pátou dávám, že Rytmus dostane naprdel :) .
Hunger Games: Balada o ptácích a hadech (2023)
Kupodivu pro mě nejlepší díl Hunger Games. Postavy mají vývoj konečně, není to jen pohádka. Kdyby nebylo Jennifer Lawrence, tak by mně přidaly vlastně úplně zbytečný.
Bod obnovy (2023)
Všechno i obsazení bylo fajn obsazení (až na Dobrýho - tomu to moc nesedlo), kamera, příběh, výprava, ale ten scénář byl jak od devítiletýho filmovýho nadšence.