Oblíbené filmy (10)
Discopříběh (1987)
Jeden z mých nejoblíbenějších filmů.. nádherný písničky Michala Davida, skvělej Rudolf Hrušínský nejml. a prostě super film, viděl jsem ho už mockrát a stejně se na něho vždycky rád podívám znovu.
Fakulta (1998)
Lék (1995)
Rukojmí nebo komplic? (1996)
Srdečný pozdrav ze zeměkoule (1982)
Terkel má problém (2004)
Tak tohle se mě líbilo strašně moc ,jeden z nejlepších kreslenejch filmů,co jsem kdy viděl, snad i lepší než South Park,skvělý písničky, nádherná animace,dobrej dabing (překvapil mě hlavně Marek Eben),a hlavně je to sranda,moc jsem se u toho bavil,tohle je přesně to,co mám rád.
Vlčí bouda (1986)
Můj nejoblíbenější film od Věry Chytilové a jeden z mých vůbec nejoblíbenějších filmů.. když jsem ho viděl poprvé, tak jsem to hodně prožíval, opravdu strašně napínavej film a dobře natočenej.. tenhle film každýmu doporučuju, je to opravdu zážitek.
Dvojníci (1984)
Miluju filmy s Budem Spencerem a Terencem Hillem a tenhle se mě z nich líbil asi nejvíc. Vynikající komedie, u které se člověk ani chvilku nenudí.