Poslední recenze (26)
The Man Who Invented Christmas (2017)
No dobře, na plný počet to není, ale...z lásky k Dickensovi, z lásky k Vánocům, a pro to dojetí, které ve mě ještě chvíli bude to jinak nejde.
Mezihra v Praze (2017)
Takový lepší průměr. Příběh je fiktivní, a asi právě proto mě to tolik nevzalo. Někdy se zrovna moc nepovede smíchat skutečné historické postavy a smyšlený děj. Ovšem posledních nějakých 20 minut už je lepších, byť občas nabírá prvky obyčejného románu pro nezletilé dívky. Ale..prostě Mozart..ta hudba..ty kostýmy..lokace..masky..na nic se mi dlouho nekoukalo tak krásně. A Aneurin jako Mozart..ach..takže dávám čtyři hvězdičky a tímto odpouštím i nějaké ty nepřesnosti.
Tulipánová horečka (2017)
Rozhodovala jsem se mezi třemi a čtyřmi *, protože jsou tam opravdu některá slabší místa a leckdy se postavy chovají vskutku podivně..je pravda že tu lásku jsem hlavní dvojici také moc neveřila, působilo to spíš jako chtíč, ze kterého člověk stejně časem vystřízliví. Ale linie služky a jejího milého se mi líbila moc. Navíc zde hrají samí prvotřídní herci. Moje slabost pro Alicii taky zapracovala. A všechno podle mě dopadlo nejlépe, jak mohlo. Takový konec jsem tak nějak očekávala a také potřebovala.
Poslední deníček (7)
Venku,venku a zase jen venku..