Recenze (591)
Vstupenka do ráje (2022)
Předvídatelné, ale milé.
Mission: Impossible Odplata - První část (2023)
Už to bylo takové přehnané a nic nového. Honička po městě, ničení aut, běhání po jedoucím vlaku... Kromě skoku s motorkou nic nového. 4,5*
Tchán s tchyní jsou psanci (2023)
Bylo to blbý. Hrozně. Ale pořád to nepřekročilo jakousi hranici. A bylo to i vtipné. Takové 3,5*
Manifest (2018) (seriál)
Po dokoukání hodnotím 5*. Dokončené, vyřešené, smysluplné. Jsem moc ráda.
Avatar: The Way of Water (2022)
Krásná podívaná, depresivní - hádky, zlo, emoční ždímačka. Všeho moc. 2,5*
Jen na skok (2022)
Překvapivé, děsivé a originální. Čekala jsem thriller jako každý jiný, že hlavní hrdina vždy zázračně vyvázne. A nemohla jsem uvěřit, že tomu tak nebylo. Třikrát. Fakt pecka. 4,5*
Hádkovi (2022)
Já se královsky bavila. :) Lepší než kdejaká reality show, kde jsou lidi debilní ve skutečnosti. Tohle byla bžunda. Ale pro každého to asi není. Připomnělo mi to Vlastníky. 4,5*
Harry a Meghan (2022) (seriál)
První tři nebo čtyři díly byly skvělý. Pak už to ale ztratilo náboj. 4,5*
Finch (2021)
Film zajímavý, Tom to utáhne celý sám. Ale kde je pointa? 3,5*
Moje krásná učitelka (2011)
Trochu nudný a celkově jsem postrádala chemii mezi hlavními hrdiny. Ona je skvělá, on je skvělý, ale každý sám, spolu jim to moc nefunguje. No každopádně to bylo celkem vtipný, za což přidávám hvězdu. :) 3,5*