Recenze (153)
Bohem zapomenuté děti (1986)
Príjemný konverzačný film. Romantika
Atlas mraků (2012)
Nadherne zostrihané scificko o prevtelovani duší medzi minulosťou a budúcnosťou. Smrť je otvorená brána.
Já, robot (2004)
Jeden z mojich najobľúbenejších filmov, detektívne sci-fi s vtipnými hlaskami a súbojmi typu jeden proti všetkým.
Rychlejší (2010)
Keď pretacam iba akčné scény, dá sa na takýto rýchly film pozerať. Fantastický hrudník neustále napnuty.
Blade Runner (1982)
geniálna snímka bezútešnej tmavej budúcnosti, kde na každom rohu je čínsky predajca jedla alebo predáva oči či dokonalú repliku živého hada. Atmosféra filmu i príbeh sú vzrušujúce po celý čas.
2001: Vesmírná odysea (1968)
Príjemné prvé sci-fi, záver si musím ešte raz vychutnať.
Letec (2004)
Príjemný životopisný film so skvelým di Capriom. Nenudil.
Ctihodný občan (2009)
Škoda toho nelogickeho záveru, kedy sa profík nechal tak skolatsky nachytat.
NON-STOP (2014)
Thriller z lietadla ktorý beží priamociaro ku koncu. Pozeratelne.
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
DIvoká partia, veľa akcie i vtipné hlášky robia z filmu celkom dobrú zábavu.