Recenze (939)
Nenávist: Počátky (2020) (seriál)
Původní film Ju on byl děsivý oproti tomuto seriálu, ten jen klouže po povrchu a nedostává se do hloubky. V závěru nevíte, co si vymyslel autor a co bylo v "reálu". Ocenila bych, kdyby se jednalo o seriál výrazně inspirovaný filmy, ale prvků které měli společné bylo hodně málo.
Lítá v tom (2023)
Vizuálně velmi dobře využitá animace, obsazení na 1, soundtrack byl slyšitelný a vnímatelný. Hlavní postava byla docela sympatická. Trošku mi vadil přeslazený konec, kde se vytrácel vtip. U filmu jsem se bavila, ale na další * by to chtělo trošku víc vypilovaných fórů. Od jisté doby (Sněženky a machři po 25 letech, Vybíjená, Padesátka, Prvok, Šampon, Tečka a Karel,...) české filmy nesleduji, ale toto je docela příjemné překvapení. Očekávala jsem trapné vtipy a vleklé nudné pasáže a nedočkala jsem se, že by to bylo maďarským scénářem?
Scooby Doo: Shaggyho souboj (2017)
"Chtěl jsem šunku, ale kousl mě. - Měl jste si ho líp vycvičit. - Ne ten pes, ale on."
Saint Seiya: Rytíři zvěrokruhu – Počátek (2023)
Zatím mě to neoslovilo.
Scooby-Doo a skupina Kiss (2015)
Skupinu Kiss příliš nechápu a znám od nich jen jednu skladbu, které jsem se dočkala. Film bych ohodnotila jako lepší ***.
Scooby-Doo! Upíří hudba (2011)
Kdyby se vynechaly písničky, tak by to bylo lepší. Alternativou by mohli být přezpívané písničky do češtiny, to mohlo být super nebo alespoň vložené titulky.
Vánoční láska (2017) (TV film)
Jedna z ne úplně blbých vánočních romanťáren.
Slova (2012)
Hned od začátku budete vědět o co ve filmu půjde. Žádné překvapení.
Garfield šokuje (2007)
Garfielda jsem měla ráda, ale kdo vymyslel takové hnusné postavy (ženské - velký kozy, našpulené rty, jak Lela V. nebo Jassica Rabbit)?
Od písně k písni (2017)
Nudný, nezajímavý. Mimo můj žánr.