Poslední recenze (363)
Slzotvůrce (2024)
Nuda, další námět jako ze Stmívání.
Protektor (2009)
Hrozná nevhodná hudba k takovému tématu.
Vyproštění 2 (2023)
Naprostá spokojenost s dějem i akcí, která nenechá vydechnout. Při scéně boje na praskající skleněné stříšce, která přesahuje horní patro mrakodrapu, jsem měl nevolnost ze závratí.