Recenze (38)
Apokalypsa: Hitler míří na východ (2021) (seriál)
Nič moc pravdupovediac - predchádzajúce apokalypsy boli vždy niečím prekvapivé, neaké zábery čo som predtým nevidel, ale toto bolo skôr naopak. Inak, tie rockové "riffy" v soundtracku podľa mňa vôbec netrafili . 2.diel bol lepší, trošku iný pohľad na známe fakty. Tu sa ale ukazuje, že tento dokument mohol mať aspoň raz toľko dielov, lebo to bolo dosť uponáhľané
UFC 236: Holloway vs. Poirier 2 (2019) (pořad)
Co-main bol jeden z najlepších MMA zápasov vôbec
Apokalypsa: Nikdy nekončící válka 1918-1926 - Návrat do pekla (2018) (epizoda)
táto časť bola omnoho zaujímavejšia ako prvá
Dave Chappelle: Killin' Them Softly (2000) (pořad)
Šialene dobrý stand-up - ďalšie jeho projekty už sa na to nechytajú
Matrix (1999)
Perfektné
Louis C.K.: 2017 (2017) (pořad)
Jeho najslabší stand-up, miestami som sa pýtal, čo to vôbec pozerám, lebo sa to Louieho štýlu ani moc nepodobalo - druhá polovica to ale trochu skresala, preto som zmenil z ** na ***
Gotti (2018)
Veľmi lacný film - z rozpočtového aj umeleckého hľadiska
Blok 99 (2017)
absolútna blbosť, neverte miestnym hodnoteniam, je to úplne nelogická nízkorozpočtovka - ušetrite si tie 2 hodiny...
Zlaté oko (1995)
V mnohých ohľadoch výnomočný film, super prepracovaná akcia na úrovni. Záver trošku gýčovitý
Prvotní strach (1996)
Po dlhej dobe ma dokázal film prekvapiť - aj po tom, čo som si myslel, že tomu už rozumiem