Recenze (117)
Vyznání Anny Elliotové (2007) (TV film)
Den předtím jsem viděl adaptaci z r. 1995 a musím říct, že ta byla mnohem lepší. Herci (a hlavně teda Anna) sice víc pasovali do svých rolí v tomhle filmu, ale ve verzi z r. 1995 byli mnohem zábavnější a větší zm*di (Anina sestra, která pořád něco jedla, ta druhá, hypochondrička, otec, pomlouvajicí všechny níže postavené...). A taky tam bylo všechno lépe vysvětlené, z této verze bych asi spoustu scén nepochopil.
V kruhu koruny - Richard II (2012) (epizoda)
První půlka byla super, lepší než Jindřich IV, ale pak už to bylo moc zdlouhavé a ukecané.
Královna z Katwe (2016)
Je to spis tak na tri hvezdicky, ta ctvrta je za sachy a Afriku.
Pokání (2007)
Dost zdlouhave. Cekal jsem, ze hlavni cast filmu bude to samotne "pokani" behem valky, ale hlavni casti byl uvod. A take me celkem vadilo to stridani casovych linek. Nakonec jsem rad, ze jsem vcera videl Pychu a predsudek a ne tohle, i kdyz jsem po precteni popisku tady na csfd chtel radeji videt nejdriv Pokani.
Zázračný nos (2016) (TV film)
Snad se nekdy dockam pohadky, kde lide v jinem kralovstvi budou mluvit i jinou reci, treba slovensky. A teda nevi proc, ale tak princezna byla hezci s tim velkym nosem.
Vánoční poselství prezidenta republiky Miloše Zemana (2016) (pořad)
Ta pohadka na Stedry den na CT1 byla lepsi.
Nejvyšší nabídka (2013)
Cekal jsem, ze se na konci neco stane, ale tenhle konec me nejak nedava smysl.
Blade Runner (1982)
Jak napsal POMO - Vizuálne a hudobne krásne a pútavo hypnotické. Nejlepsi (nejhypnotictejsi) je zacatek a pak vyslech Rachael. A skvela hudba Vangelise.
Poslední království (2015) (seriál)
Asi meli Anglani pocit, ze ve Vikinzich vypadaji jako idioti a porad tam dostavaji na prdel, tak se rozhodli natocit neco, kde to bude opacne. Vzhledem k tomu, ze mam rad historicke serialy, tak se me to samozrejme libilo. Jen se to holt musi srovnavat s Vikingy. Tam me treba vadilo, ze tam Anglicani (narozdil treba od Parizanu) vypadaji jako idioti a porad dostavaji na prdel. Presto ale musim objektivne uznat, ze Vikingove jsou lepsi. Maji lepsi postavy - Ragnar, Lagherta, Loki a cele je to takove vic cool. Oproti tomu Uthred tu vypada jako italsky pornoherec (stejne jako treba Jon Snih a Rob Stark v Game of Thrones). EDIT 2022: A jeste k tomu mluvi jak mental.
Sedmero krkavců (2015)
Nejlepsi ceska pohadka od doby Andela pane. I kdyz, jak uz tu nekdo psal, ten konec trochu pokulhaval.