Recenze (1 825)
Sobík (2024) (seriál)
Hustá story! Pokud to není fake a Gadd to opravdu prožil, tak jde o odvážnou zpověď.
Highlander (1986)
Jo jo, zestárlo to slušně. A jak jsme z toho v dětství prděli 😀
Podezřelá (2022)
Nevím na čem střihač frčel, ale nedává to vůbec smysl.
Umění jíst a milovat (2023)
S dobrým jídlem se překonaj všechny smutky.
Dokonalé dny (2023)
Óda na všednodenní rutinu. Jakušo dal svou postavu výborně a vlastně jí rozumím.
Soudain seuls (2023)
Solidní vztahový survive dobrodrůžo.
Školní poklad (2020)
Dlouho jsem to odkládal a zbytečně. Výborná filmařina, parádní příběh a skvěle hrající kluci.
Největší hity (2024)
Standardní romanťárna s dobrým nápadem a soundtrackem.
Panenky na útěku (2024)
Doslova devadesátkovej film. Obsazení super, ale příběh slabota. Coeni prostě musej pracovat spolu.
Sborovna (2023)
Parádní psychologický rozbor fungování společnosti. V něčem mi to trochu připomnělo light verzi Jagten (2012).