Recenze (342)
„Babičky dobíjejte přesně!“ (1983)
Souboj babiček - super!
Zabít Gunthera (2017)
Lituju té hodiny a půl...Ale poctivě dokoukáno až do konce!
Cesta hlubokým lesem (1963)
Kvalitní drama.
Divoký koník Ryn (1981)
Poetický příběh, krásná hudba, krásná příroda...Zdeňku Řehořovi tato role sedla perfektně.
Víkend za milión (1987)
První třetinu filmu jsem se v ději trochu ztrácel, ale pak se to začalo rozjíždět až do strhujícího finále. Vynikající Bronislav Poloczek.
Bouřlivé víno (1976)
Tohle je fakt slabota a to soudruhování a mudrování o kolektivizaci...Fuj! Hvězdu dostávají Jiří Vala a Josef Hlinomaz jako povedená dvojka zkrachovalých česko-rakouských padouchů...
Zralé víno (1981)
Rozhodně nejlepší z trilogie, hlavně díky Jiřímu Sovákovi, který to prošpikoval svými hláškami, které jsou pro mne již legendy - hlavně ŠPIPRAMO...
Mladé víno (1986)
Tuhle dobu zavádění počítačů do zemědělství už pamatuju a tak mi to připadalo docela zábavné.
Red (2010)
Tohle chtěj američani vidět? Asi jo.
Dostih (1981)
Tohle se mi opravdu líbilo, žádná jen taková hra na něco. Uvěřitelný příběh a skvělí kámoši-nekámoši Zdeníček a Mrkvička.