Recenze (95)
Kajínek (2010)
Mně osobně trochu vadilo, že z Kajínka udělali skoro národního hrdinu. Jestli vraždy spáchal nebo ne nevím, ale žádné neviňátko (jak z něho udělal fiml) určitě neni. Jinak se mi film líbil. Film měl spád, bylo tam i trochu akce a herci byli přesvědčiví. Pro mě celkem povedený český film.
Sex ve městě 2 (2010)
Nejsem skalní fanoušek seriálu a první film jsem viděl jenom jednou, ale tento film mi přišel jako milá, příjemná a celkem vtipná oddechovka.
Faraon (1965)
Atmosféra filmu byla perfektní stejně jako v knize, nenávist Ramsesa ke kněžím věrohodná a celkově bylo zpracování velmi povedené.
Šťastné a Veselé (2005)
Krásně a přesně to vystihla Faye.
Bitch Slap (2009)
Sednout si, vypnout mozek a pokochat se pěknejma zadkama a velkejma výsřihama. Na nic jinýho si tento film, ale ani nehraje.
Proroctví (2009)
Film mě vtáhl do děje, ani chvilku mě nenudil a byl jsem hodně zvědavej, jak to dopadne. Ovšem partu ufonů jsem vážně nečekal, tím to páni tvůrci pěkně zazdili.
Sedmá pečeť (1957)
Poselství tohoto filmu mě nějak minulo a genialitu jsem v tom taky neviděl, jenom jsem se celkem slušně nudil.
M*A*S*H (1970)
Nejdřív jsem viděl seriál a až pak film a čekal jsem, že se budu bavit stejně jako u seriálu. Bohužel přišlo velké zklamání.
Pražská 5 (1988)
Budu tady asi jako jeden z mála, ale nepřišlo mi to zábavný ani vtipný. Tento styl humoru asi neni pro mě.
Lovec draků (2007)
Nádherný film o přátelství dvou chlapců natočný podle úžasné, stejnojmenné knihy. Doufám, že se dočkáme stejně kvalitního zpracování i druhé Hosseiniho knihy.