Recenze (574)
Violet Evergarden: Věčnost a Píšící panenka (2019)
Violet je dokonalá, byť je animovaná. Příběh je relativně jednoduchý a plochý. Přesto dostatečně podmanivý.
Nevinný (2018) (seriál)
Amerika je země, kde je možné cokoli. Možná proto mě tak baví sledovat dokumenty, nad kterýma vám zůstává rozum stát. Ale to je prostě Amerika,jakkoli je to smutné a zamyšlení hodné.
Lovecraftova země (2020) (seriál)
Dlouho jsem se tak nebavil. Je to směs absurdity a perfektně zvládnutého Lovecraftového světa. Ale popořádku. Tady asi záleží, jak má kdo Lovecrafta načteného. Bylo celkem dost pokusu o filmové adaptace, ale ono není jednoduché, jeho styl uchopit. Ale tady se to povedlo asi nejlépe. Není to na pět hvězd, ale čtyři zaslouženě. Bohužel, tohle asi každý neskousne, stejně jako Lovecrafta. Tančící holčičky mě uchvátily!
Gentlemani (2019)
Guy Ritchie v plné své kráse. Britská gansterka, suchý humor. Geniální
Basket nebo nic (2019) (seriál)
Moc jsem od toho nečekal, ale nakonec jsem byl příjemně překvapen. A vlast ě těm klukům fandil.
Svět drog: omamné příběhy (2019) (seriál)
Zajímavý dokument. Zajímavá sonda do podsvětí. Těžko něco více hodnotit. :)
Constantine (2005)
Po dlouhé době jsem neodolal a opět se kochal. Keanu byl prostě Keanu.
Bojovník (2019) (seriál)
Napodruhé a tentokrát to vyšlo. První řada je dost temná, tmavá, příběhově zajímavá. Studiové lokace mě obvykle moc neberou, ale tady jsou dobře, temně nasvícené, tak celkově budí velmi slušný dojem.
McMilióny (2020) (seriál)
Trochu dlouhé, ale komplexní a bravůrně natočené. Relativně i dost vtipné.
David Attenborough: Život na naší planetě (2020)
Člověk je prý nejinteligentnější tvor na této planetě. Na planetě, která nejde nahradit. Na planetě, kterou nemůžeme opustit. Ale umíme ji decimovat,ničit,vysávat. Nevím, jestli si toto označení vůbec zasloužíme. Díky lidem, jako je David, a jejich nestávajíci boj za změnu. Potřebujeme to!