Poslední recenze (6)
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
Alfa produkt novější kinematografie!!! Zkrátka všechno to, co chybělo uprostřed pestré škály seriálů - něco pořádně strašidelného! Strhující je v obou řadách výkon Jessicy Lange a ohromující je i kreativnost každé epizody a absolutně se nedá přehlídnout společnou vlastnost s Plastickou chirurgií s. r. o = zvrácenost a ač jsem někdy byla naštvaná sama na sebe na jaké to rouhačství se to vlastně dívám, tento pocit mě rychle přešel s každou další napínavou scénou. Osobně mi byla bližší druhá řada Asylum (kterou jsem, naneštěstí pro mě, objevila ve zkouškovém období), od níž se nešlo v žádném případě odtrhnout - sestra Jude neměla chybu a Name game scene si pouštím doteď, stejně jako Dominique. Zajímavě se vybarvila i postava Lany Banany. Jediné, co se dá seriálu vytknout byla částečná mdlost závěrů obou řád - v první už bylo ke konci tak trochu "předuchováno" a druhá řada poněkud pohasla smrti záporáků - ďábelské sestry Mary Eunice a doktora Ardena i přesto však celkově nejostřejší špička mezi seriálovými hroty a už netrpělivě vyhlížím třetí sérii!!
Tajemství (2007) (divadelní záznam)
Landova hudba a texty byly, jsou a snad také budou bezkonkurenční, a i když se mi Krysař líbil o něco více po hudební stránce, zajímavější pro mě byla určitě tématika Tajemství. Prostě lykantropie je lykantropie..a ačkoliv zrovna neoplývám láskou k muzikálům, docela mě mrzí, že jsem to neměla příležitost vidět i naživo...
Re - cycle (2006)
Nic proti východní kinematografii... ale při tomhle filmu jsem vystřídala snad všechny polohy na gauči a i tak jsem měla velký problém se vůbec dodívat. Ta jedna hvězda snad za ty vizuální efekty, no a také za originální nápad, který mi však přišel hodně zmateně zpracovaný a nedotažený do konce.