Recenze (212)
Hunger Games: Síla vzdoru 2. část (2015)
Po víkendu, který jsem celý strávil prací a kdy jsem si dal dvě piva (jedno k nedělnímu obědu a jedno v sobotu ke Stardance) jsem se za svou pracovitost odměnil návštěvou kina se svým spolubydlícím. Přestože jsem měl za 4 dny naspáno asi 10 hodin se mi u tohoto románu pro děvčata, jehož jsem fandou, usnout nepodařilo... co to dělám se životem? ... Jo a ten film byl skvělý, lépe se půlka třetího dílu knížky zfilmovat nedala. Možná to mohlo být o málo kratší, ale přesto palec hore.
Hodinový manžel (2014)
Docela fajn. Palec hore.
Ant-Man (2015)
Šlo to udělat líp. Nenudil jsem se, ale od Marvelu čekám o hodně víc. Polibte mi šos. Palec nahoru, ale jen proto, že si nepřeju, abyste umřeli. To je celý. Sýr.
Cashback (2006)
Úžasně nekoncepční. Palec nahoru.
Show Leoše Mareše (2015) (pořad)
Craig Ferguson to není a nikdy nebude... Ale konečně máme late night! On to Leoš ještě vypiluje. Je to dobrý. Palec hore
Slow West (2015)
Ostré. Možná až dost... Palec hore.
Mosazná konvice (2012)
Komedie? No nevím, ale je to super film. Spíš trošku k zamyšlení. Palec nahoru.
Lásce na stopě (2001)
Tak slaďoučký, že bych se poslal. Paleček nahoru.
Clerks 2: Muži za pultem (2006)
Mám rád, když si film umí dělat srandu sám ze sebe. Palec nahoru.
Wakeporning (2015)
Hodně mazaný. Dobrá práce chlapi. Na rozhovorech na kameru by se dalo asi zapracovat, ale takhle je to asi větší hlína... Palec hore.