Recenze (119)
Transformers (2007)
Celá trilogie, je pro mě super, po nadupaném prvním díle sice přišel o trochu slabší druhý díl, ale myslím, že uzavření třetím dílem bylo dokonalé.... Prostě nemám co vytknout...
Temný rytíř povstal (2012)
Pro mě asi nejlepší díl s této trilogie. Záporná postava dokonalá, nezlobte se na mě, ale dokonce jsem mu možná i trochu fandil, Tom Hardy je prostě borec a role Banea mu prostě sedí... Zimmer tomu navíc nasadil skvělou atmosféru.Když to tak shrneme, dostane se pro mě tento film mezi nejlepší filmy roku 2012....
Sinister (2012)
Samozřejmě, musím říct, že je to skvěle a strašidelně natočený film, který mě velice bavil....
Centurion (2010)
Mám tento film velice rád, co k tomu více dodat, asi že hodnotím 8/10...
Zkažená mládež (2007)
Nesnáším šikanu, při tomto filmu jsem byl tak naštvanej, že bych je chtěl všechny nakopat. Myslím, že by tento film měl zkouknout každý, na takové filmy bych s dětma ze škol, chodil do kina....
Pád do tmy (2005)
Takto si představuji horor, napětí, krev, tajemno, prostě vše co by měl mít pořádný horor. 10/10
To byl zítra flám (2010)
Super komedie, doporučuji se podívat, 8/10....
Sousedská hlídka (2012)
Celkem dobrý výkon, ale na takové obsazení, které měl tento film bych čekal o trochu víc. I přes malé zklamání jsem celkem spokojen, takže 5/10...
Doktor od jezera hrochů (2010)
Nuda, nuda, nuda, vtip a zase nuda....
Pach krve 5: Krvavý masakr (2012)
Já myslím, že u třetí dílu měla padnout poslední klapka, čtyřka a pětka už je zbytečnost, ani ty masky se mi nelibili....