Recenze (6)
Skyfall (2012)
zatím, alespoň pro mne, nejlepší bondovka s Craigem.
Bůh masakru (2011)
Nejsem zastáncem zfilmování divadelních her, tento film mne jen v tom utvrzuje. Obsazení parádní, herecké výkony parádní, na divadelních prknech by to bylo skvělé představení, ale ve filmu to nějak není ono. Nemůžu proto dát víc než 2 hvězdičky.
Druhá šance (2012)
Nuda od začátku až do konce, nechápu jak film může mít označení komedie.
Signál (2012)
Trailer vyčerpal všechny vtipné hlášky a film byl pak nuda.
Temný rytíř povstal (2012)
Podíval jsem se na ten film znovu s českým dabingem (vřele nedoporučuju, protože pak si z Bana budete dělat akorád tak prdel) a film si prostě víc hvězdiček nezaslouží, ne snad proto, že by to byl průměr, ale protože z celé série to byl, dle mého názoru, díl nejslabší. Na jedné straně povedené herecké výkony, hlavně překvapila Anne Hathaway, která se pomalu stává jedna z mých oblíbených hereček, Tom Hardy a další. Skvělá hudba, akce, to tam vše bylo, ale prostě mi ten dobrý dojem zkazily ty dlouhé dialogy a to čekání na to co se konečně bude dít a happyendovský konec, který nechal otevřené vrátka pro další díly, či trilogii.
Než si pro nás přijde (2007)
Nicholson s Freemanem by měli spolu hrát častěji. Prostě si staříci splní svoje poslední přání. Film nabízí humor a emoce a dva skvělé herce. Co víc si přát?