Recenze (516)
Penis (2002)
WHAT ?????????????????
Drtivá porážka (2011) (pořad)
Americká dvojka John John byla vtipnější.
Superpolicajti z Miami (1985)
Jeden ze slabčích, ale pořád zábavný film legendární dvojice.
Zoolander No. 2 (2016)
2 hvězdičky za film, 5 hvězdiček za zabití Justina biebra.
Den nezávislosti: Nový útok (2016)
Tady není co řešit, jasná pětka. Scénář sice drhne ale tohle je velkolepí akční popcorn u kterého stačí si sednout ( nebo lehnout), vypnout a v klidu si užívat nej nej nej letní blockbuster.
S čerty nejsou žerty (1984)
Nejlepší česká pohádka.
Warcraft: První střet (2016)
Hru sem sice nikdy nehrál, ale jako jednohubka to ujde. Orkové jsou parádně vytvořeni o tom žádná a i děj mě bavil u orků víc jak u lidí, akce docela slušná ( ikdyž jich mohlo být víc). Já dávám 3, je to slušná akční fantasy a jestli vznikne dvojka tak by mohla být víc rozmachlejší a máme zaděláno na regulérní pecku roku.
Želvy Ninja 2 (2016)
Pro mě lepší než jednička. Víc akce, sexy Megan a arrow Amell ,takže já se bavil.
Ruin (2011)
Příběh nečekejte, tady se jedná o animaci na vysoké úrovni.
Brutal Relax (2010)
Brutální zábava :)))