Recenze (131)
Moje teta v Sarajevu (2016) (TV film)
Citlivý film, který na malé ploše řekne vše, co řečeno býti má a dokáže hlavního hrdinu dokonale demaskovat.
Skleněná křídla (2000)
Technické zpracování, práce s mizanscénou či herci poněkud zavání amatérským filmem. Příběh točící se kolem vztahu konzervativního íránského otce a jeho dcery, která by se ráda osvobodila od rodinných dogmat a zapojila do švédské společnosti je stále vysoce aktuální. Ani život muslimských imigrantů v liberálním Švédsku dávno před imigrační krizí nebyl bez problémů.
La La Land (2016)
La la la.
Rogue One: Star Wars Story (2016)
Je to vata. Efektně natočená, místy zábavná a příjemně akční. Ale pořád jen vata. Bohužel není na nic čas, takže postavy se moc nestihnou rozehrát a je konec. Nic naplat. Málo síly, málo atmosféry. Ale poslední pětiminutovka je bezva. (Pokud by někdo chtěl na 3D, tak je to naprosto zbytečné. Jsou tam asi tak 3 3D efekty.)
B-Movie: zvuk a rozkoše západního Berlína 1979-1989 (2015)
Velmi autentický film skládající mozaiku svědka hudebních, a dalších kulturních a společenských událostí západního Berlína 80. let. Města odtrženého od zbytku světa. Ostrova deviace. Přes naprosto hypnotickou atmosféru doby a místa však nevyznívá Reederův pohled černobíle. Navíc nabízí poměrně komplexní přehled tehdejší hudební avantgardy a jejích interpretů.
Vraní vejce (2014)
Tolik problémů současného světa prezentovaných s lehkostí a zábavností boje o vysněnou pizzu.
Ex Machina (2014)
Otázek proč se nestalo to a to zůstává přeci jen trochu mnoho. Ale jinak výborný komorní film s krásnou přírodou navrch.
Chappie (2015)
Jsem nepochopil. Hugh Jackman honící velkým robotem zbytek postav bylo největší wtf za poslední dobu. Fok zet žit!
Sin City: Ženská, pro kterou bych vraždil (2014)
Nejzbytečnější film.
Kobry a užovky (2015)
Je to dobrý, ale děsně nedotažený...