Recenze (266)
Párty Hárder: Summer Massacre (2022)
Pár dobrých fórů, který ale musíš holou rukou vylovit z kýble plnýho sraček.
Tajný život stromů (2020)
Doporučil bych spíše knihu, ta mi dala nepoměrně víc, ale jako doplněk nebo naopak přípravu pro ty, co ji ještě nečetli a tento dokument je navnadí, proč ne?
Vlci na hranicích (2020)
Jestli chcete vidět vlky, tak si to ani nepouštějte, dokument je o všem možném, jen ne o tom, na co láká. Strašná nuda.
Michal David - žít tak, jak se má (2021) (TV film)
Ač se nás snaží přesvědčit, že nebyl zaprodancem komunistického režimu, tak se vzápětí pochlubí, že byl v roce 1986 v USA fandit na tenise. Tam v té době fakt obyčejný smrtelník nemohl, Michale.
Bratři Lumiérové (2017)
Technická kvalita záběrů je na svou dobu neskutečná. Čekal jsem nějaké roztřesené záběry, trhavě se pohybující postavy a podobně, takže mě kvalita zrestaurovaného materiálu příjemně šokovala. Obsahově a kompozičně taky výborné.
Akta X - Série 1 (1993) (série)
09/2021 Sice už slušné retro, ale stále kvalita.
Princezna zakletá v čase (2020)
Na Hromnice o den více na Bouzově.
Poslední aristokratka (2019)
Za ten Lemberk zaokrouhlím nahoru.
Ledové království: Vánoce s Olafem (2017)
Hezká animace, hnusné písničky.
Princezna a půl království (2019) (TV film)
Překvapivě vtipná pohádka a navíc pěkné lokace, třeba kostel v Sudicích, Bouzov nebo Hradec nad Moravicí.