Poslední recenze (4)
Ples příšer (2001)
Upřímně přiznávám, že tento film jsem se rozhodl zhlédnout pouze proto, že jsem byl zvědavý na erotickou scénu s Halle Berry. Avšak se závěrečnými titulky mi nezbylo než zkonstatovat, že necelé 2 hodiny strávené u obrazovky stály za to. Po trochu na můj vkus nezáživném začátku, jehož vyvrcholením je poprava „zlého muže“ mne následující děj, herecký výkon B. B. Thorntona, super hudba a závěr, který mi způsobil zvláštní pocity v těle, zaujali tak, že se k tomuto filmu v budoucnu zcela jistě vrátím.
Terminator Salvation (2009)
První díl ze sci-fi série, kde v hlavní roli neuvidíme Arnolda Swarzeneggera. Již úvodní titulky na mně zapůsobily zvláštním, trochu depresivním dojmem, který mně neopustil v průběhu celého děje odehrávajícího se v ponuré post-apokalyptické krajině. Tento snímek nelze, co se týká kvality, ale ani děje, srovnávat s předchozími díly. Ve filmu je použito množství nejrůznějších strojů – terminátorů, děj je dostatečně dynamický a výkony hlavních aktérů stojí taktéž za zhlédnutí.
Poslední noc (2009)
Po delší době jsem se dostal k filmu se Stevenem Seagalem a těšil jsem se, že zkouknu odpočinkový film nabitý bojovými scénami. Něco tak nezáživného a nevkusného jsem už opravdu dlouho neviděl a doufám, že zase dlouho neuvidím. Mimochodem jsem to ani nedokoukal.