Oblíbené filmy (10)
Počátek (2010)
Cesta do fantazie (2001)
Malá Miss Sunshine (2006)
Once (2007)
Erasmus a spol. (2002)
Matrix (1999)
Věčný svit neposkvrněné mysli (2004)
Po prvním shlédnutí jsem byla takzvaně "s rozumem v koncích". Celkově se mi snímek líbil, ale pořád jsem nechápala, co na něm všichni mají... Poslechla jsem tedy radu většiny komentářů na ČSFD a pustila si ho ještě jednou. A vida: to už bylo opravdu něco jiného! Mimo to, že jsem si uspořádala a ujasnila děj, našla jsem ty krásně schované detaily, díky kterým jsem si tuhle podivnost přímo zamilovala. Mám ráda filmy, u kterých musí divák přemýšlet, a tohle je jeden z nich. Mimochodem, kromě brilantního scénáře a režie musím zmínit taky výborné herecké výkony, ale to už je na jiné povídání... :)