Recenze (203)
Tajomný ostrov na sídlisku "N" (1983) (TV film)
Pekná inscenácia. Hlavná hrdinka bola fajn. A filmy Karla Zemana ... prekné spomienky.
Andělé všedního dne (2014)
Slabšia trojka, ale na druhý pokus celkom dobré. Príjemný oddýchový filmík po sviatkoch. Páči sa mi Bydžovská. Po rokoch som ju znova objavil. Super Herečka. Vojta Dyk taky sympatický. Pohoda.
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Elektronická bible nového věku. Jeden z najlepších seriálov v histórii.
Hancock (1961) (seriál)
Skvelá televízna klasika. Výborné lekcie britskej angličtiny.
Mário, zapískaj...! (1991) (TV film)
Legendárna inscenácia.
Tajemný cizinec (1982) (TV film)
Dva krát išiel tento film na STV. Prvý krát som ho videl počas letných prázdnin ako stredoškolák a bol som šokovaný a užasnutý. Jeden z mojich prvých krokov k mystike. Veľmi rád by som ho videl ešte raz. Česť a sláva pamiatke MarkaTwaina. Chcel som ho hodnotiť už dávno, ale netušil som ako sa volá ten zázrak :-)
Bé rímska trojka lomeno šesť (1984) (TV film)
Stará dobrá, poctivá slovenská inscenácia. Satinský bol výborný herec.
Tajemství hradu v Karpatech (1981)
Tetno film som nikdy nevidel od začiatku. Možno v tom je problém. Súhlasim s golfistom a honajzem. Ale je to klasika. Pán Hrušinský a Kopecký Forever :-)
Comeback (2008) (seriál)
Najprv mi to pripadalo ako totálna píč***na. Ale potom som si to obľúbil a docela dosť som sa pobavil. Zlatá Marcelka. Dobrý Martin Ozzák Dejdar.
Dokonalý muž, dokonalá žena aneb Návštěva mladé dámy (1989) (TV film)
Náhodou to bolo dobré. Prvé dve scénky boli fajn. Najerotickejšia Libuše Šafránková akú som kedy videl :-)