Recenze (5)
Američtí dřevorubci (2009) (pořad)
Dávám plné body. whack koukám že jsi chytrý jak radio, chtěl bych tě vidět makat v lese za jejich podmínek!!! Máš jen hubu proti nám plnou keců a navíc mi dřevorubci nemůžeme za to že kácíme kde se ti to nelíbí mi nějak musíme živit rodiny a to ty právě nechápeš. Když dostaneš práci tak jedeš a nezajímáš se co tam bude a navíc dneska se i lesy obnovují po těžbě.
Extrémní dřevorubci (2008) (seriál)
Opravdu zábavný, rád se na to podívám a učím se od pravých dřevorubců rozumím jejich práci tak i vím co to obnáší. Proto dál plný počet. FortKnox tu pilu bych teda chtěl vidět, nejspíš bys ji zadřel.
Medicopter 117 (1998) (seriál)
Nejlepší seriál 100% ať si říká kdo chce co chce jaký to je. Ale tento seriál mě baví, vyrůstal jsem s nim a jsem rád. Sympatičtí herci a není to jako avatar jen efekty z pc a nic jiného proto dám 5 hvězdiček.
Bez předsudků (2009) (TV film)
Opravdu doporučuji všem kteří se nudí nebo hledají něco k zábavě. Povedený a hlavně je tam tolik srandovních věcí že se to nedá vydržet bez smíchu opravdu doporučuji a proto i dávám plnou.
4teens (2011) (seriál)
Nijak mě to nenatchlo a ani moc nebavilo. Je to celkem nepovedené nwm no. pro někoho je to možná moc dobré a fan ale pro mě né proto dávám 2*.