Oblíbené seriály (10)
Hellsing (2001)
Červený trpaslík (1988)
Dokonalý podraz (2008)
Battlestar Galactica (2004)
Úžasné výkony (alespoň pro mne) poměrně neznámých herců, skvělá kamera, geniální hudba. Rozvinuté mezilidské a sociální vztahy jsou tak realistické, že by se mohly obehrát kdekoli. A o tom seriál je, alespoň pro mne je to podstatnější. Za nadupaný děj bez oddechových epizod a až neuvěřitelný herecký výkon Jamese Callise 100 %.
Hvězdná brána (1997)
Na tomto seriálu jsem vyrůstala. Jediné co mě zarazilo je fakt, že (téměř) všichni v celé galaxii a pár dalších umí anglicky (chápu tvůrce, že vymýšlet jazyk pro každou planetu a následná komunikace by byla problémem) :D. Pro prvních sedm sérií 80 %, pro osmou až desátou 50 %. Zkrátka moji oblíbení záporáci jsou goauldi a preferuji původní tým ;)
Chicago Fire (2012)
Nechci hodnotit po čtyřech dílech, ale tento seriál vypadá hodně nadějně. Doufám, že si svou úroveň udrží. Plus za vesměs oddělené epizody. Prozatím tedy 80 %. (Po 17-ti dílech 4*.)