Recenze (744)
Labyrint (1986)
pěkná výprava, průměrný scénář, pár plytkých písniček a velmi průměrný David Bowie...
Znamení Raka (1966)
typický film šedesátých let snad jen s tím rozdílem, že je silně průměrný...
Černá labuť (2010)
že by na tom Aronofskym přeci jen něco bylo ?
Vzpomínky na hvězdný prach (1980)
raději Woodyho Allena jako Woodyho Allena, než jako Federica Felliniho v umělecké krizi...
Rango (2011)
skvělá animace..
Tři dny ke svobodě (2010)
zajímavý příběh, skvělé herecké výkony, několik scén s hodně neotřelou pointou a skvělá hudbě Dannyho Elfmana...
Přestupný rok (2010)
tisíckrát obehrané, ale koukatelné (nechci si ale ani představovat, jak by vypadalo pokračování), kdyby tam bylo ještě víc záběrů irské krajiny, nebo kdyby to byl dokonce dokument o Irsku :-) možná bych přidal...
Pilíře Země (2010) (seriál)
skvělá výprava, hudba i rozjezd (cca první dva díly), kdy jsem v pohodě strávil i občasné nepochopitelnosti, bohužel finále, i když se v něm vše patřičně rozpletlo, už mi připadalo příliš "dumasovské", i když do té doby, byl příběh občas dost syrový, ne-li brutální...
X-Men: První třída (2011)
vizuálně velkolepé a scénáristicky ne blbé, spíš naopak....
Vládce severu (1973)
zajímavé herecké výkony, ale nudná režie...