Recenze (744)
Válečný kůň (2011)
ovšem nic pro programové cyniky...
Černý den v Black Rock (1955)
slibný začátek pod titulky a pár hezkých panoramatických záběrů, jinak nuda, klišé, stokrát viděné...
Fantazie 2000 (1999)
ne cupitající jednorožčátka z předchozí slavné Fantazie mi tu skutečně nescházela...
Fantazie (1940)
mám rád animované filmy, mám rád barevné animované filmy, Fantazie je animovaný film, velmi barevný animovaný film, nad některými částmi jsem přesto nepřestával kroutit hlavou, v lepším případě se smál, takový nápor kýče a nevkusu jsem snad ještě nezažil, zvlášť v Beethovenově hrobě muselo být hodně živo... z tohoto hlediska se mi převážně abstraktní Fantazie 2000 líbila víc, jako se mi obecně víc líbí současný nebo nedávný Disney než leckterý film z legendárního období (např. srovnám-li takovou Popelku třeba s Není král jako král)
Rolling Stones (2008) (koncert)
průměrný film s nevýraznou režií o kapele, která čtyřicet let prožívá úspěšný tvůrčí blackout .... zajímavé byly jen archivní záběry z šedesátých let....
Ples upírů (1967)
kdepak, ani opakovaný pokus po desítkách let nepomohl, spíše naopak.....
Lidice (2011)
zmatená první polovina filmu, ve druhé pak byla jediným mínusem kamera...
Kleopatra (1963)
skvělá výprava, vynikající prezentace na blu-ray....
Templář (2011)
režisér se minul povoláním, měl pracovat spíš na jatkách při bourání masa, je pak pochopitelné, že takové maličkosti jakými jsou třeba scénář (na něm se "podílel"), herecké výkony (zase to oblíbené parodování historických postav) nebo kamera jsou pro něj zcela podružné...
Děcka jsou v pohodě (2010)
škoda toho ultrafeministického závěru, kterému k dokonalosti chyběla snad jen malá dobrovolná kastrace...