Poslední recenze (4)
Vikingové (2013) (seriál)
Velice pomalý rozjezd, začalo mě to bavit až po pátém díle, ale ty 4* si to zaslouží :).
Avengers (2012)
Ano, ano, ano! Všude mi do uší znělo, jaká je to paráda a když jsem se na to podívala, paráda to OPRAVDU byla! Svižné, sympatické, akční a bez vytáček. Vtipné záběry s Iron Man (Robert Downey), který tomu všemu dá vždycky takovou šťávu, že se těšíte na další a další a další. Trochu jsem měla strach z Hulka, ale Mark Ruffalo to zvládnul ještě bravůrněji než Edward Norton - Hulk ničí a taky je to pekelně vidět! Smála jsem se, plakala, bála a byla plná napětí a očekávání. Tenhle hrdinský akčňák se jim povedl a já nemůžu nic jiného než říci: "Klobouk dolů, pánové!" :).
Trable prcka Binka (1994)
Tuhle komedii jsem jako malá zbožňovala. Dítě prostě chce zažít takové dobrodružství jako Bink. Pamatuju si, že jsem se u toho děsně nasmála, ale to jsem byla dítě. Teď? jsem dospělá a ohodnotila bych to nejspíš jinak. Ale 3* za to, že vzpomínky jsou důležité a prcek u mě vždycky vítězil! :)