Oblíbené filmy (7)
Forrest Gump (1994)
Klub rváčů (1999)
Ze začátku jsem si myslel, že film bude klasická řezačka, jak už jsem zvyklej z jiných filmů, ale nakonec jsem se nestačil divit. Výborně herecky zahranej film a s dokonalým dějem. Ze začátku mi pointa filmu moc nedocházela, ale čim víc filmu uběhlo, tím víc jsem se do něj ponořil a sžil se s dějem. I když má tenhle snímek skoro 2 a čtvrt hodiny, tak jsem se ani chvilku nenudil a musím říct, že je to jeden z nejlepších filmů, které jsem za poslední dobu viděl.
Wrestler (2008)
Ze začátku musím říct, že jsem wrestlingový nadšenec už 12 let a tak bylo pro mě tento film povinností shlédnout a udělal jsem dobře. Lepší film, který se týká wrestlingu asi těžko najdete. Film je skvěle herecky obsazen a ačkoli je to film o bojovém sportu, tak je v něm spousta emocí. Na diváka působí tak, že když si ten film spustíte, tak až do konce nespustíte oči, protože se neustále něco děje a "hluché místa" naštěstí chybí. Určitě doporučuji všem, kteří jsou na vážkách, protože například wrestling nesnáší nebo nemají rádi násilí apod. O tom to vůbec neni.
Hooligans (2005)
Mam rád fotbal..mam rád fotbal v Anglii a možná proto jsem byl z filmu velmi mile překvapen. Film si na nic nehraje, herci jsou sympatičtí a Claire je nádherná ženská. Co se týče samotného děje, tak chvílemi napínavé a chvílemi rádoby vtipné..jako celek na mě film zapůsobil skvěle a když se k tomu připočte můj fotbalový fanatizmus, tak nemůžu jinak :)
District 9 (2009)
Jeden z nejlepších filmů, které jsem v poslední době viděl. Působí tak neuvěřitelně, až bych tomu všemu uvěřil. Nějak takhle si představuju USA, kdyby nás "navštívili" mimozemšťani. Okamžité útoky, zkoumání, manipulování s nimi apod.. Na tomhle filmu se mi hodně líbí, že je to napůl film a napůl takový vyprávěný dokument, což filmu dodává to kouzlo.
Donnie Darko (2001)
Gran Torino (2008)
Film si sám zrežíroval, film si sám zahrál a obojí zvládl bravurně..film ve kterém si herec na nic nehraje a je sám sebou. Takové filmy mě prostě baví.