Oblíbené seriály (10)
Hrdinové (2006)
Zoufalé manželky (2004)
Plastická chirurgie s. r. o. (2003)
Okresní přebor (2010)
Po dlouhé době"normální"českej seriál!!Dokonce i vtipnej.Jardy Kužela bych nominoval na oscara.Doufám,že se dočkáme celovečerního filmu.
Ulice (2005)
Cirkus Humberto (1988)
Rozpaky kuchaře Svatopluka (1984)
Dallas (2012)
Stoupenci zla (2013)
Tomu říkám seriál se vším všudy!Kevin Bacon skvělej a James Purefoy exelentní padouch!!První sérii jsem zfoukl za dvě noci.Ano až tak mně to vcuclo.Výbornej akční seriálovej nářez.85%.