Recenze (55)
Zabít tiše (2012)
Jeden z nejnudnějších filmů posledních let. Docela lituju pana Pitta, že už musí hrát ve skoro céčkových filmech o ničem. Jediné co bych vyzdvihnul je poslední věta filmu"Já žiju v Americe. A v Americe jsi na všechno sám. Amerika není země, je to jen byznys. A teď mi kurva zaplať." to je sakra pravda!!!.
Přijde letos Ježíšek? (2013)
Další z řady podprůměrných českých filmů...s přítelkyní jsme mysleli že nám film navodí trošku Vánoční atmosféry, ale čekali jsme marně.....
10 pravidel jak sbalit holku (2014)
Příjemná česká komedie, pobavil jsem se a nijak mě narozdíl od jiných filmů neurazila.
Cela 2 (2009)
Teda tak strašnej film už jsem dlouho neviděl. Neviděl jsem sice první díl ale dvojka teda opravdu hrůza. Už se mi dlouho nestalo abych se na nějakej film nedodíval.
Něžné vlny (2013)
Pro mě velké překvapení! Po dlouhé době nestupidní česká komedie. Klidně se juknu někdy znova.
Rio 2 (2014)
Překvapivě o chloupek lepší než jednička. Opět jsem se skvěle bavil...hlavně fotbalová scéna byla úžasná...
Konzultant (2013)
No tak když jsem viděl herecké obsazení, tak jsem se těšil. Ovšem film byl jen dvouhodinová nudná ukázka všedního života kartelů v Mexiku. Jedno shlédnutí mi stačilo. Velké zklamání, takhle už jsem se dlouho nenudil.
Need for Speed (2014)
hodně příjemné překvapení jako fanda a hráč NFS jsem naprosto spokojen!
Kameňák 4 (2013)
Řeknu to takhle, kdybych u sledování tohodle dílu nebyl trošku opilej a nedíval se na to s kámoškou :D tak bych řekl, že je to jasnej odpad, ale když vypnete mozek tak se i přijemně zasmějete...
Závod s časem (2013)
Film, který naprosto postrádá logiku, ale díky akčnosti si u mě nakonec s přimhouřeným okem zasloužil tři hvězdy...