Recenze (131)
Policie Chicago (2014) (seriál)
Konečně jsem se dokopala ke kompletnímu shlédnutí a ne jen občasnému nakouknutí. Postavy nejsou zas tak ploché, mají svoje mouchy, neberou si servítky. Taky mi tu hodně sedí casting - Jason Beghe, Elias Koteas... Mě to prostě baví. A ano, odpouštím některé tvůrčí fauly, berličky a nechávám stranou to, že policii zde prochází kde co. Tenhle člen Wolfovic klanu je mi velmi blízký.
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
Tenhle Jeníček a Mařenka mě prostě baví i po několikerém vidění. Je to syrové, je to místy vtipné, je to neotřelé. Navíc je to svižné, není tu moc hluchých míst a když chci jen vypnout a užít si vybíjenou čarodějnic, je to ten pravý film. A hodnocení nemá vůbec nic společného s mou oblibou Jeremy Rennera.
Babylon A.D. (2008)
Viděno po letech znovu, dojem se nezměnil. Už před lety jsem neměla valná očekávání, takže nebylo vlastně co zklamat. A tohle postapo nebylo zase tak špatné. Když už nic jiného, tohle období tvorby VD mě bavilo (vivat Černočerná tma).
Tereza Mašková ft. Marek Lambora, Natália Germáni & cast: Tam za řekou (2020) (hudební videoklip)
Klip nalákal na film a samotná skladba ve filmu byla úplně super. Musím uznat, že i Tereza Mašková byla velmi dobrou volbou.
Princezna zakletá v čase (2020)
Zpětně mě strašně mrzí, že jsem na tohle fantasy nešla do kina. Ale i v televizi mě to bavilo. Ten vývoj princezny, která si nejdříve poměrně užívá časovou smyčku, dokud jí nedojde, že to vlastně taková sranda nebude, byl provedením osvěžující změna. Navíc princezna i dvorní alchymistka jsou skutečně sympatické (alchymistka možná o kousek víc). A jelikož nejde o úplně tradiční pohádku, tak tu konečně princezna nebyla jen krasotinka, co sedí v koutě a útrpně čeká na vysvobození. Jasně, našly by se chvíle, kdy jsem si říkala, že tohle si tvůrci mohli odpustit (ten závěr, který mi silně připomínal Dr. Strange), ale cítila jsem z toho spíš nadšení všech zúčastněných a skutečnou chuť udělat tu něco jinak. Dále bych ocenila poměrně neokoukané lokace, svižné tempo, minimum hluchých míst a celkově chytlavý příběh. Za mě je tohle hodně povedený fantasy/pohádkový počin.
Sedmero krkavců (2015)
Možná jsem moc zaseknutá u dřívějšího provedení Sedmera krkavců, ale mě tohle moderní pojetí prostě nesedlo. Co se výpravy týče, tak to je na pět hvězdiček, ale ty gagy? Proč? A také obsazení mě dvakrát nenadchlo. Za mě lepší průměr a rozhodně lepší pohádka než ty novinky, které se poslední roky vysílají na Vánoce.
Zákon a pořádek: Útvar pro zvláštní oběti - The Only Way out Is Through (2021) (epizoda)
Dva ze tří jsou víc než slušný průměr.
Zákon a pořádek: Útvar pro zvláštní oběti - Sightless in a Savage Land (2021) (epizoda)
120%. Prozatím asi nejlepší díl série a plusové body jsou za Raúla Esparzu. Jak jsem se současným návladním spokojená, tak postava Rafaela Barby mi chybí.
Zákon a pořádek: Útvar pro zvláštní oběti - Síň 33 (2019) (epizoda)
Moc nerozumím tak nízkému hodnocení. Vždycky mě zajímalo, co se děje v "čekárně" a zrovna tenhle případ vůbec nebyl šlápnutím vedle. Tady je i malý spoiler do budoucna (ta provázanost se objevuje v pozdějších sériích častěji, což je další plus).
Zákon a pořádek: Útvar pro zvláštní oběti - Utajený autor (2018) (epizoda)
110%.