Recenze (1 023)
Prokletý ostrov (2010)
Skvělé technicky, dějově, herecky i jakkoliv jinak. Nějaké drobné mouchy bych našel, ale proč hledat, když jako celek jde o skvělý film.
Na sv. Valentýna (2010)
Blbina, u které jsem se trochu zasmál.
Šarlatové písmeno (1995)
Průměrný film o zakázané lásce.
Život Davida Galea (2003)
Skvělé! Nemůžu napsat nic jiného, jnak bych všechno vykecal :)
Vrána (1994)
Vizuální žranice, která s sebou nenese ani objevné poselství, ani dechberoucí akci. Spousta věcí je zde jiná, neobvyklá a velice zajímavá. Za jinou spoustu věcí bych tvůrce nejradši nakopal. Po skončení jsem si připadal jak v mixu Maxe Paynea (hry) a Matrixu. Ale ačkoliv obě zmíněná díla miluju, Vrána prostě nebyla to pravé. Rozhodně jde ale o velice zajímavý film, nejen kvůli jeho pohnuté historii.
Casshern: První samuraj nového věku (2004)
Taková škoda! Z potenciálně kulervoucího filmu se stala nudná limonáda. Vizuálně zajímavé, ale příliš vleklé a když mi cca ve třetině filmu začalo být všechno jedno, je něco špatně. Zatím 3*.
Star Trek IX: Vzpoura (1998)
Námět mi nesedl, ale ve všech ostatních ohledech jde o skvělý film.
Sex ve městě (2008)
SUPER! Zábavné, chytré, trochu kýčovité, dojímací... Jsem nadšený. Jen ten konzumní svět se mi celkem hnusí.
Zmatená duše (2007)
Zvláštní film. Jako celek dost "složité", ale jednotlivé scény jsou většinou skvělé. A měl jsem na konci i dobrý celkový pocit. Takže 4.
Rozervaná objetí (2009)
Pokud má film děj, který lze shrnout do jedné, a to ještě ne moc dlouhé, věty, je něco špatně. Rozervaná objetí jsou pro mě poměrně slabým filmem. Ne vyloženě špatným, ale prostě jsem se na konci cítil tak nějak nijak. Takže nemůžu jít s hodnocením výš. Penelope skvělá.