Recenze (156)
Hospoda (1996) (seriál)
Určitě to nejlepší z produkce TV Nova.Herci skvělí a vždycky to pobaví.A NEŘÍKEJ MI DĚDKU,JÁ TI TAKY NEŘÍKÁM CUCÁKU!
Gladiátor (2000)
RUSSELL CROWE FOREVER!!!!
Avatar (2009)
Odpad nedám z úcty k režisérovi a z úcty k vizuální stránce..Ale co z teho když mě ten příběh prostě nebaví!
On je fakt boží! (2008)
Film o tupých a vypatlaných puberťačkách..
Kruh (2002)
Naprosto perfektní v daném žánru.Nic lepšího se nedá očekávat.
Zlatý hattrick (2001)
Ten dokument už kvůli tomu fantastickému sportovnímu zážitku nemůže být špatný..MISTŘI!
Mulholland Drive (2001)
Mám rád mysteriózní filmy ale tohle je prostě divný...
Těžká váha (2005)
Russel Crowe a Ron Howard mi už podruhé nadělili fantastický filmový zážitek!Klobouk dolů!
Jáchyme, hoď ho do stroje! (1974)
Tento film mě nikdy neoslovil až tak jako např. Na samotě u lesa nebo Vesničko má středisková ale i tak je to skvělá česká komedie :-)
Tenká červená linie (1998)
170 min???To je prostě moc.