Recenze (24)
Schindlerův seznam (1993)
Krásný film o jedné z největších katastrof v lidských dějinách. Velmi emotivní a smutný ale zároveň krásný (svým způsobem).
Pravidla moštárny (1999)
Kdybych si nepřečetla knihu, připadal mi tento snímek nic moc dokonce až nudný. Četla jsem prvními knihu která byla příjemná a přečetla jsem jí jedním dechem. Film mě zklamal.
Alenka v říši divů (2010)
Krásný a neuvěřitelný svět. Kočka, která mizí a tak divně se usmívá. Kloboučník, který je prostě krásným bláznem. Bílá královna která mi připomíná pošuka ale hodného. Stcová královna, která řeší svou velkou hlavu. A Alenka, která s tím vším má vědět rady. Zkrátka je to říše divů....
Prci, prci, prcičky: Školní sraz (2012)
Prostě smích :D doporučuji :)
Osvícení (1980)
Wou! Nikdy jsem neměla strach při hororu od začátku až do konce, ale tady ano... přesto jsem se chtěla dívat dál :) Jack Nicholson u mě postoupil na Pana herce! Bezva horor doporučuji...
Rio (2011)
Krásné ale dát tomu 4 a víc hvězd by tomu neodpovídalo... ale jinak se mi to moc líbilo :) Super píseň o Riu, karnevalu a ptácích... ;)
Velká ryba (2003)
Nejkrásnější film jaký jsem vyděla. Dojal mě a zahřál na duši :)
Anastázie (1997)
Moje první animovaná pohádka a dodneška jí zbožňuji :)
Legenda o sovích strážcích (2010)
Tvůrci z tohoto animáku mohli vymáčknout víc, mnohom víc. Ale i přesto to byl skvělý zážitek mrzí mě jen to, že jsem na to nešla do kina na plátně by to zajisté vypadalo ještě lépe. A také musím pozvednout jak sovy vypadali skutku jako živé...
Donnie Darko (2001)
Skvělý film nejvíc mě zaujalo stvárnění králika. A označení Mysteriózní je namístě.